Q Y Q A M I K A


BABBLING ME LINKS STUFFS FB TWEET ASK.FM LATEST OLDER +FOLLOW

Reunion Part II
Okay , seperti yang dijanjikan dalam entry lepas . Aku dah janji nak cerita pasal movie yang kitorang tengok tu kan . Haaa , dapat tak teka movie apa yang kitorang teka ? Huhu . kitorang tengok movie CZ 12 ( Chinese Zodiac 12) :D . Aku pergi dengan dua orang kawan aku :) . Ramai gila orang kot . Kitorang dpt seat tepi sekali . Hailahh , nak tengok punya pasal kan . Layan ajer lah der ! Haha

Meh sini aku share sikit trailer dia :D click sini .   Sorry korang , aku tak jumpa mana nak cari synopsis dia yg best . Hehe , korang dah tengok ke movie ni ? Kalau dah , moh ler share sama-sama :D , hihihi                                               


                                                 

                                                          le tickets ( CZ 12 hokehh ! haha ) 
                                                              tak percaya ? okay tak apa 


                                        


                                                                percaya dah ?? hohoh





                                       sempat posing lepas habis , padahal asar tak lagi . ish ish ish

*boria itu menawan . bukan selalu kami boria no :) . till then .


xoxo
qyqa

0 comment[s] | back to top